Efterfødselsyoga med Trine Hedegaard

Efterfødselsyoga med Trine Hedegaard

Kom i form efter fødslen med dette skønne yoga-program af Trine Hedegaard fra Yogini Yoga. Styrkende, vitaliserende og energigivende yoga-program - som også indeholder bækkenbundstræning og guidet afslapning.

Efterfødselsyoga - Kom i form efter fødslen

Trine Hedegaard har sammensat et efterfødselsyogaprogram særligt for dig, der ønsker at:

  • Komme i form igen med effektiv og sikker efterfødselstræning
  • Genopbygge styrken og muskeltoningen i bækkenbund, mave og ryg
  • Løsne op for spændinger i skuldre og nakke
  • Få fornyet energi
  • Afspænde og finde ro som kompensation for manglende søvn

Efterfødselsyoga indeholder:

  • Styrkende yogaprogram (ca. 26 min.)
  • Vitaliserende yogaprogram (ca. 28 min.)
  • Afslappende yogaprogram (ca. 22 min.)
  • Bækkenbundsøvelse (ca. 7 min.)
  • Guidet afslapning (ca. 10 min.)
  • Balancerende vejrtrækningsøvelse (ca. 6 min.)
  • Energigivende vejrtrækningsøvelse, (ca. 6 min.).

Sammensæt dit eget yogaprogram
Efterfødselsyoga består af 3 forskellige efterfødselsyoga-programmer, bækkenbundsøvelser, en guidet afslapning samt to vejrtrækningsøvelser. Sammensæt de enkelte dele, som du har tid og lyst til. Husk altid at slutte med afslapningen. Hvis du er træt eller har meget kort tid, kan du nøjes med den guidede afslapning. Med småfolk i huset er det den mest effektive måde at lade op på både fysisk og mentalt.

Alt, hvad du behøver, for at kunne gå i gang er en yogamåtte eller et andet skridsikkert underlag, et par puder og måske et tæppe til afslapningen.

Se traileren til Efterfødselsyoga her


* Resultater kan variere fra person til person. Læs mere

Henter...