Hjælp og spørgsmål

Bestillinger og betaling

Hvordan betaler jeg på siden?

Du tilføjer de produkter du vil have til kurven. Derefter går du til kurven og klikker på "Gå til kassen". Herefter udfylder du dine oplysninger og betalingskort informationer. Hvis du har købt download kan du efter betaling downloade dine køb direkte. Fysiske produkter afsendes hurtigst mulig til din adresse.

Der kan gå op til 5 hverdage når du laver bankoverførsel, før du modtager downloadlink eller produkt afsendes.

Hvordan bestiller jeg en lydbog til download og et fysisk produkt - i samme bestilling?

Det kan du desværre ikke i øjeblikket. Du kan bestille dem separat i to forskellige bestillinger. Vi arbejder på at gøre det muligt at købe download og fysiske produkter samlet.

Kan jeg betale via bankoverførsel, check eller pr. efterkrav?

Det er ikke muligt at betale med check eller pr. efterkrav, men du kan godt betale via bankoverførsel. Det fungerer ved, at du sender en email til os med din bestilling på support@mindly.dk, og overfører betalingen til vores bankkonto:

TotalBanken A/S
Registreringsnummer: 6880
Kontonummer: 0001071579

Vi sender produkter eller downloadlinks til din email. 
Husk at skrive navn og email på din bankoverførsel.

 

Returret og returvarer

Har jeg returret på de produkter jeg køber?

Der er er 14 dages returret på plomberede CD'er/DVD'er. Der er ikke returret på download køb jvfr. dansk forbrugerlovgivning.

Jeg har ikke brugt det jeg har købt, kan jeg få pengene tilbage?

Hvis du har haft CD/DVD i under 14 dage og plombering ubrugt så kan du få det ved at skrive til os og returnere produktet i samme stand som du modtog den i.

Returvarer - FØR returning

Hvis du vil returnere en vare SKAL du kontakte mindly.dk før du afsender varen. Husk du som afsender har ansvaret for varen til vi har modtaget den. Du skal som som køber også afholde alle udgifter ifbm. med returforsendelser. Mht. forsikring, så dækker PostDanmark kun hvis du sender som pakke, og ikke ved brev, hvis varen beskadiges eller bortkommer. Returforsendelser skal sendes direkte adressen og ikke til pakkeshop.

Returadresse:

Info Products I/S
Kochsgade 31D
5000 Odense C 

Nyhedsbrev

Jeg vil gerne afmelde nyhedsbrevet

Du kan til enhver tid afmelde dig ved at klikke på linket i bunden af de emails du modtager fra os. Skulle der mod forventning opstå problemer, kan du sende en email til os hvor du skriver afmeld nyhedsbrev og din emailadresse. Send afmelding til support@mindly.dk.

Vi ønsker på intet tidspunkt at sende emails til dig, hvis du ikke ønsker at modtage dem.

Bestillinger og fragt

Jeg kan ikke downloade min bestilling / jeg kan ikke finde min bestilling på computeren - hvad gør jeg?

1. Find din kvittering på din email fra os og prøv at klikke på downloadlinks som heri.

2. Hvis du får en fejlmeddelelse så send den til os på support@mindly.dk sammen med dit navn og ordre-ID, så hjælper vi dig med at få adgang til filerne.

Jeg har ikke modtaget den CD/DVD jeg har bestilt?

Hvis du har fået en mail fra os, som fortæller at vi har afsendt din bestilling, og det er mindst 7 hverdage siden, så send os en email på support@mindly.dk (husk at medsende dit navn og ordre-ID) Er din ordre sendt som pakke vil du modtage en mail eller SMS med trackingnummer, og når den er klar til afhentning i pakkeshop/på posthuset. Har du af en eller anden grund ikke modtaget nogen bekræftelsesmail på afsendelse af din ordre, tjek venligst spam-filter for disse.

Hvilke leveringsomkostninger er der?

Der er ingen fragt- eller administrationsgebyrer for bestillinger på mindly.dk.

Forsendelser vil blive sendt enten med, DAO, GLS eller PostNord. Vi leverer kun indenfor EU.

Produkter og anvendelse

Virker min bestilling på Mac / PC / etc.

Ja - vi bruger kun standardformater som MP3, PDF mv.

Jeg kan ikke downloade lydfilerne til min iPhone/iPad

Apple tillader ikke direkte downloads på deres enheder af sikkerhedsmæssige årsager. Hvis du vil have filerne over på din håndholdte Apple-enhed, skal du derfor downloade dem til din computer og derefter overføre dem via iTunes.

Jeg kan ikke bruge lydfilerne jeg har købt på min afspiller - hvad gør jeg?

Vi yder ikke teknisk support på din computer, MP3-afspiller mv. udover at hjælpe dig til at få download-produkter ned på din computer.

Jeg kan ikke afspille et videokursus jeg har købt!

Du kan hente en gratis afspiller til PC/Mac som kan vise det hele her: VLC Media Player

 

Andre spørgsmål?

Har du andre spørgsmål som ikke er besvaret her, kan du sende os en email: support@mindly.dk.

Husk at skrive ordre-ID, dit navn, styresystem (fx. Windows XP) og browser (fx. Internet Explorer) samt evt. fejlmeddelelse du har fået.